Ga naar de hoofdinhoud
Wooncompas Home

Beste gewoon afbreken

Van "Denk en doe mee!"

Ga naar het project

Woon al inmiddels bijna 7 jaar hier

Voor het tekenen van de huurovereenkomst hadden zij al aangegeven dat het gesloopt zou worden, maar toch niet aan toe gekomen. Van mij mogen hun de woningen gewoon slopen. En meer eengezinswoningen plaatsen met lift.

En voor de mensen die de woning verlaten aanmerking komen voor urgentie, een goede woning geven!

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld

Tags

Veiligheid
Openbare ruimtes en gebouwen
Wonen