Beste gewoon afbreken
Van "Denk en doe mee!"
Ga naar het project
Woon al inmiddels bijna 7 jaar hier
Voor het tekenen van de huurovereenkomst hadden zij al aangegeven dat het gesloopt zou worden, maar toch niet aan toe gekomen. Van mij mogen hun de woningen gewoon slopen. En meer eengezinswoningen plaatsen met lift.
En voor de mensen die de woning verlaten aanmerking komen voor urgentie, een goede woning geven!
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Tags
Veiligheid
Openbare ruimtes en gebouwen
Wonen
