Huisjes zijn op
Van "Denk en doe mee!"
Ga naar het project
het is een fijne woning maar kwa onderhoud en de staat is het heel erg slecht in de zomer is het te heet en in de winter te koud slecht geïsoleerd het tocht lekt kozijnen zijn steeds verrot kozijnen sluiten niet meer aan de buiten muren verf laat los en er zijn gaten in de hoeken van de muren de hal is slecht en verwaarloost
op 14 nov zit ik hier 10 jaar na alle gebreken en slechte staat woon ik er toch met veel plezier in me huisje maar is rot om te zeggen maar het huisje is gewoon echt op en renovatie zal voor deze huizen niet mogelijk zijn er moet te veel gebeuren
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Locatie
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq