Ga naar de hoofdinhoud
Wooncompas Home

Klaaskaterstraat

Van "Denk en doe mee!"

Ga naar het project

Sluit mij zeker aan dat er iets moet gaan gebeuren in onze straat.alles verouderd en wordt met de jaren slechter en slechter.wij als hoekhuis bewoner doen er alles aan om het van de buiten altijd netjes en opgeruimd er uit te laten zien.je bent immers de blikvanger van het centrum als je op een hoek woont.

Binnen in de woning mag er zeker flink wat gaan gebeuren als deze in deze staat blijven staan.

Wij staan dus zeker open voor renovatie,maar ook nieuwbouw met de zelfde aantal woningen zal een mooi toekomst beeld geven,gezien rondom ons heen alles nieuw is .

Wel staat zo vast als een huis....dat wij terug willen en willen blijven op ons zo vertrouwde hoekje.

En dat de gemeente er absoluut niet voor kiest om ons rijtje woningen te vervangen voor koop woningen.

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Huidige status

voorgesteld