Koninginneweg
Van "Denk en doe mee!"
Ga naar het project
De staat van de woningen waar wij in leven is slecht veel schimmel,kieren en gaten in en buiten de flats waardoor de kosten hoog oplopen qua stoken in de winter.
Slopen en nieuwe woningen terug plaatsen en de mensen die erin wonen een juiste plek terug geven.
Zelf moet ik al jaren naar een SVH woning maar deze komen niet online op woonnet Rijnmond omdat ze door gespeeld worden naar status houders en zo zijn er nog meer mensen als ik die geen eerlijke doorstroming hebben binnen Ridderkerk maar wel huur verhoging krijgen voor een woning die op instorten staat!
De plannen om dit te slopen stonden op 2022 toen ik erin kwam wonen dus van mij mogen die zo snel mogelijk doorgaan en geef de mensen die terug willen een goede leefbare woning of bied ze een ander gebied aan in Ridderkerk er staan genoeg woningen leeg om door te kunnen stromen.
