Veiligheid/sociale cohesie
Van "Denk en doe mee!"
Ga naar het project
Wij zien al jaren dat er veel te hard gereden wordt op de Koniginnenweg, zebrapad is onoverzichtelijk met fietspad direct na de Zebra. De bewoners zijn veelal buitenlands, laag van niveau of een asociaal levenspatroon. Tuinen worden niet bij gehouden, afval gedumpt, geluidsoverlast etc.
Mijn kinderen mogen niet buitenspelen thv de Koniginnenweg. Omgeving is geen fijne omgeving voor kinderen. Laat staan de Koniginnenweg oversteken. Door te hard rijden, stoppen ze ook niet voor de Zebra.
Hopelijk wordt er meegedacht in de verkeersveiligheid en in een fijne sociale omgeving.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Tags
Veiligheid
Sociale inclusie
